Quizgame

Kurumsal Eğitime Oyunlaştırılmış Yaklaşım

Quizgame

Kurumsal eğitimlerin daha verimli hale getirilmesi amacıyla, eğlence ile eğitimi birleştirerek bir oyun modülünde sunan QuizGame, piyasaya sürüldüğü 2015 sonundan itibaren Migros, Kerevitaş, KFC,Türk Telekom ve Denizbank gibi farklı sektörlerdeki öncü kuruluşların bünyesindeki 50,000 kullanıcıya ulaştı.

Bir Türk geliştirici olan Pixofun’ın tasarlayıp geliştirdiği QuizGame, 6 ay gibi kısa bir sürede sektördeki önemli yatırımcıların dikkatini çekti ve Enocta E-Learning platformuna adapte edildi.

Büyük bütçelerle alınan eğitimlerin 1 ay gibi kısa bir sürede ortalama %20’sinin ve bir yıl sonunda da yaklaşık %90 ‘ının unutulması sorunundan yola çıkarak, oyunlaştırılmış bir soru çözme aracı olarak konumlandırılan QuizGame, kullanıcıların gönüllü katılımı ile bilgilerini hatırlamalarını ve bu sayede genç kuşak çalışanların dijital eğitimlere bakışını değiştirmeyi de hedefliyor.

QuizGame, farklı meydan okumaları barındıran minik quizlerden oluşuyor. Buna ek olarak Karantina modülü, Duello Modülü, Turnuva modülü en dikkat çekici modüllerinden bazıları. Ayrıca, yönetici panelinden farklı soru içeriklerinin girilebiliyor olması eğitim çeşitlendirmesine olanak verirken, PC’den, internet tarayıcısı üzerinden, iOS/Android telefon ve tabletlerden erişilebiliyor olması oyunun zamandan bağımsız olarak oynanmasına olanak sağlıyor.

YUM Brands İnsan Kaynakları Direktörü Özlem Yurdakul’un “ Bir oyunla öğreteyim, raporlar alayım, ölçümleyim ve de tüm kullanıcılar hala eğleniyor olsun diyenlere ..Biz çok sevdik ve yararlandık. “ sözleriyle özetlediği QuizGame, oyunlaştırılmış eğitim alanında iddialı bir Türk ürünü olmayı sürdüreceğe benziyor.

Pixofun Genel Müdürü Ergun Güvenç, kısa vadedeki hedeflerini, şu ana kadarki olumlu tepkilerden aldığı güç ve motivasyonla K12’ye ve globale açılarak, oyunun daha büyük kitlelere ulaşmasını sağlamak şeklinde özetliyor.

HENÜZ YORUM YOK

CEVAP VER